De beste documentbeheersoftware voor 2019

#

U wilt niet de eerste documentbeheersoftware kiezen die u tegenkomt, omdat u er uiteindelijk spijt van kunt krijgen. Maakt u zich geen zorgen, want we hebben een lijst samengesteld met de beste documentbeheersoftware voor 2019 en elke software is uniek op zijn eigen manier. Na het lezen van onze lijst, kunt u beslissen welke software u wilt gebruiken.

OnlyOffice door Ascensio

Een van de redenen waarom OnlyOffice heeft gekozen voor de lijst met beste softwareproducten voor documentbeheer is vanwege de betaalbaarheid ervan. Het kost slechts $ 40, dus als u documentbeheersoftware zoekt die budgetvriendelijk is, zoek dan niet verder dan OnlyOffice. Niet alleen is het goedkoop, maar het heeft ook veel functies en je kunt gemakkelijk samenwerken dankzij het tegelijk kunnen bewerken.

Enkele van de opvallende kenmerken van OnlyOffice omvatten een kalender, tools voor zakelijke samenwerking en CRM-facturering. Er is ook een functieset voor documentbeheer. Daarnaast is de e-mailaggregator een andere handige functie.

Deze documentbeheersoftware is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Grote bedrijven kunnen er waarschijnlijk ook van profiteren. Het zijn echter echt kleine en middelgrote bedrijven die echt kunnen profiteren van OnlyOffice.

Ademero Content Central

Met Ademero Content Central kunt u PDF-elektronische formulieren gebruiken om documenten te maken, die u kunt vastleggen vanuit documentscanners, evenals e-mailaccounts, netwerkmappen of via gebruikersinteractie. Een andere functie is dat u de software kunt gebruiken om afbeeldingen die u hebt gescand om te zetten naar PDF-bestanden. U kunt alle documenten ophalen met inhoudsleutelwoorden of andere indexinformatie.

Als dat niet indrukwekkend genoeg was, kunt u met Content Central fax- en e-mailtools gebruiken, zodat u uw documenten kunt distribueren. U hoeft geen externe software te gebruiken. Wat betreft de prijs, betaalt u alleen op basis van het aantal gebruikers dat het zal gebruiken. Over het algemeen is Content Central zeer betaalbaar.

Adobe Document Cloud Standard

De sterke punten van Adobe Document Cloud Standard liggen in het beheer van PDF-bestanden, het exporteren van documenten en het invoeren van formulieren. Een toegevoegde bonus is dat het mobiele apparaten ondersteunt. U kunt uw PDF’s overal en met iedereen verbinden en delen, ongeacht het apparaat dat u of zij gebruiken.

Als u Acrobat Pro DC gebruikt, hebt u de mogelijkheid om rapporten op uw telefoon te bekijken. Bewerkingen kunnen met elk apparaat worden gedaan en u kunt opmerkingen toevoegen aan uw presentatie in uw browser. Dit zijn slechts enkele voorbeelden van wat deze documentbeheersoftware u biedt.

Adobe Document Cloud Standard heeft mogelijk niet zoveel functies als sommige van zijn concurrenten, maar het is het geld wel waard. Als het gaat om juridische documenten en formulieren, is er echt geen betere software om te gebruiken dan Adobe. PDF-bestanden zijn echter waar u op moet letten als u van plan bent Cloud Standard te kopen en te gebruiken.

PaperTracer

PaperTracer wordt gemakkelijk beschouwd als een van de beste documentbeheersoftware vanwege het gemak waarmee u het kunt gebruiken. U kunt het ook aanpassen zodat het aan uw specifieke behoeften voldoet, en het is een van de meest betaalbare beheersoftwareproducten die er zijn. Met PaperTracer kunt u uw documenten opslaan en ze vervolgens snel vinden wanneer u ze nodig hebt. Wat nog belangrijker is, zullen uw documenten veilig worden opgeslagen, dus er is een zeer kleine kans dat uw documenten in gevaar worden gebracht.

PaperTracer blinkt uit als een documentmanager. Het gaat echter veel verder. U kunt de software gebruiken om cruciale gegevens te verzamelen, maar u kunt niet samenwerken of delen. Anders dan dat, er zijn geen slechte dingen die kunnen worden gezegd over PaperTracer.

Tips voor het kiezen van een documentbeheersoftware

De eerste tip is om ervoor te zorgen dat je software kiest die je in staat stelt om met anderen te delen en samen te werken. De uitzondering op deze regel is of er nog andere functies van hoge kwaliteit zijn die u kunt gebruiken of dat u niet echt documenten hoeft te delen of met anderen moet samenwerken. Met de meeste softwareproducten kunt u delen, en met anderen samenwerken, tot op zekere hoogte of een ander. Terwijl u bezig bent, moet u ervoor zorgen dat er voldoende opslagruimte beschikbaar is binnen de software of dat alle cloud-software wordt meegeleverd en dat deze volledig veilig is.

Tweede tip is kiezen voor software, heeft een vriendelijke interface en is eenvoudig te gebruiken. Zelfs als documentbeheersoftware complexe functies en functies heeft, zou het niet al te moeilijk moeten zijn om het te leren gebruiken, zelfs voor iemand die nog nooit dergelijke software heeft gebruikt. Hoewel het enige tijd kan kosten om alle functies en functies van een software te leren gebruiken, moet wennen aan de basis niet moeilijk zijn.

Voordat u documentbeheersoftware aanschaft, moet u eerst nagaan of er een demoversie is die u kunt gebruiken en probeer het een paar dagen uit. Dit geeft je de kans om bekend te raken met de functies en interface. Dan kunt u beslissen of u de volledige versie moet kopen.

Ten slotte is de prijs belangrijk. Het moet echter niet het belangrijkste zijn om naar te zoeken, maar het speelt wel een rol bij het al dan niet kopen van een specifiek product. Zolang de documentbeheersoftware veel waarde biedt, is de kans groot dat het de prijs waard is waaraan het wordt verkocht.

Als u de beste documentbeheersoftware in 2019 wilt gebruiken, kunt u met geen van de bovenstaande dingen fout gaan. Voel je vrij om aanvullend aanvullend onderzoek te doen voordat je een definitieve beslissing neemt. Ga je gang en download een van de bovenstaande dingen en begin deze vandaag nog te gebruiken.

Overige cases

Contacteer ProcessDelight

Vragen of opmerkingen? Ontdek hoe ProcessDelight het verschil maakt voor uw bedrijfsprocessen. Contacteer ons meteen.

#ProcessDelight bvba
BE0685.868.291
Volg ons