ProcessDelight bouwt een digital workspace for i2coach

Gemotiveerd om callcenter-coaches vooruit te helpen.
#

Coachen is een vak apart. Mensen motiveren om er elke dag voor te gaan: je moet het maar doen. Wat ons bij ProcessDelight alvast enorm motiveert, is het verschil maken met processen die de klant écht vooruithelpen. En dat is nu net wat we hebben gedaan voor i2coach, een outsourcing-bedrijf voor teamcoaches in callcenters.

Om de werking van i2coach te versterken, hebben we een digital workspace op maat opgezet. Zo hebben we de timesheet-registratie zodanig geautomatiseerd, dat de coaches door middel van een Outlook-kalender hun prestaties kunnen invoeren. Dit resulteert in een overzichtelijk Excel dashboard, waarmee de facturatie snel en correct wordt uitgevoerd.

Overige cases

Contacteer ProcessDelight

Vragen of opmerkingen? Ontdek hoe ProcessDelight het verschil maakt voor uw bedrijfsprocessen. Contacteer ons meteen.

#ProcessDelight bvba
BE0685.868.291
Volg ons